Egy digitális ügynökség sikerének kulcsa abban rejlik, hogy az ügyfelei számára mennyire hatékonyan és eredményesen tudják adaptálni és megvalósítani a kitűzött célokat. Téves az az elgondolás, hogy ha megbízunk egy digitális reklámügynökség csapatot, elmondjuk neki a feladatokat, az elképzeléseinket és utána önjáróan intéznek is mindent. A digitális reklámügynökség megállapodás szerinti időközönként fogja küldeni nekünk a kimutatásokat, eredményeket, és a javaslatait, hogy esetleg mit és hogyan érdemes finomítani és módosítani ahhoz, hogy még sikeresebb legyen a munkájuk. Fontos tehát tisztázni, hogy ez a részünkről is igényel némi folyamatosidőráfordítást, hiszen át kell néznünk, át kell gondolnunk a küldött anyagokat. Tehetjük ezt egyedül is, de jobb, ha a digitális ügynökség csapatával egyeztetünk egy meeting időpontot, ahol közösen történik a lényeges pontok átbeszélése és hogy a jövőben mit és hogyan, miképp dolgozzanak tovább. Az online világban, folyamatosan, szinte akár napról napra változhatnak dolgok. Akár egy algoritmus módosítás miatt is szükségessé válhat a futó kampányaink átértékelése. Az őszi időszakban, még az év végi értékesítési dömping és hajrá előtt mindenképpen jó, ha pontosan átbeszéljük a tervezett megjelenéseket, hirdetéseket, hogy ne utolsó pillanatban kelljen kapkodni.
-
Legutóbbi bejegyzések
Kategória