Termékeink, szolgáltatásaink online értékesítésének érdekében egy könnyen használható, átlátható weboldalt szükséges készítenünk, amit a Google jó pozíciójába kell helyeznünk. A SEO stratégia tulajdonképpen a felhasználói élmény javítása, mert ennek fókuszában mindig a látogatók vannak.
Ha a látogatónak nem tetszik az adott weboldal, akkor nyilván lapoz és máshol vásárol. Viszont, minél hamarabb és könnyen megtalálja a weboldalon azt, amit keres, minél gyorsabb és átláthatóbb az oldal, annál nagyobb eséllyel fogja kiadni az első néhány keresési eredmény között a honlapot a Google. A SEO stratégia éppen ezt hivatott biztosítani és a keresőoptimalizálási szakértők véleménye is az, hogy nagyon fontos szerepe van a felhasználói élménynek.
Mindazonáltal, mégsem veszik komolyan ezt a cégvezetők, egészen addig, amíg nem érzik meg anyagilag. A SEO stratégia a jövőben is az Oldal Élmény algoritmus frissítés jegyében fog működni. Más szóval, hangsúlyosabb szerepet kap a weboldalak értékelése során a látogatóknak nyújtott felhasználói élmény.