Ha a szívünkre tesszük a kezünket, beláthatjuk, hogy bármelyik korosztályhoz is tartozunk, szívesen fogyasztunk videós tartalmakat a neten. A magyar reklámügynökségek pontosan tudják, hogy melyik korosztály számára milyen videó a legkívánatosabb. Tehát bármilyen életkor besorolású is legyen a célpiacunk, egy online marketing ügynökség segítségével el tudjuk majd készíteni a legideálisabb videót számukra.
Mert bizony videó és videó között is hatalmas különbségek vannak. Vegyük csak alapul a marketing reklámügynökségek szerint a három jelenleg legnépszerűbb videós tartalmat és máris látni fogjuk a különbségeket. Vannak például a receptes videók, amik nem hosszabbak 1-2 percnél, leggyakrabban az étel elkészítését mutatják meg lépésről lépésre, majd az ínycsiklandó végeredményt. Ritkább az, mikor az ételt készítő személy is megjelenik a képen és instruálja a nézőt. Ez inkább tévés formátum, online kevésbé fogyasztják. Aztán vannak az úgynevezett gamer videók, amik akár egy óra hosszáig is tarthatnak és azt mutatják meg, hogy a felhasználó hogyan játszik egy népszerű online játékot, természetesen folyamatosan kommentelve azt. Aztán vannak az extrán rövid videók, amik főleg a tiktokra készülnek, 15 másodpertől 60 másodperc a maximum hosszuk, ide már extra kreativitás szükséges, hogy mit és hogyan prezentáljunk ebben a pár másodpercben úgy, hogy az márkánk, cégünk érdekeit szolgálja. Ezeken felül még számtalan videó típus létezik, az online marketing ügynökség segíteni fog nekünk abban, hogy megtaláljuk azt, ami a számunkra legjobban működik.