Egyénre szabott megoldások tömegajánlatok helyett

Elég csak néhány évvel korábbra visszatekinteni, hogy felfedezhessük, rengeteget alakult, változott a marketing az utóbbi évtized alatt. Az alap és bevált eszközök persze továbbra is jól kiaknázhatók, de már például teljesen máshogy kell kommunikálni a fogyasztók felé, mint anno. Megcsömörlöttek az emberek a mindenhonnan rájuk zúduló, cseppet sem nekik szóló reklámok tucatjaitól. Erre nem csak a márkák, de a hirdetési felületeiket kínáló platformok is rájöttek. Ezért is igyekeznek minél több és minél hasznosabb, személyesebbinformációt megtudni és elkérni a felhasználóiktól. Ezeket alapul véve aztán a cégek személyre szabott reklámok elkészítésével olyan hirdetéseket tehetnek közzé, amivel nagyobb esélyekkel kelthetik fel, vagy szerezhetik meg az érdeklődésünket. Tehát azé a jövő, aki a személyre szabott reklámok területén fejleszti magát és alkalmazza a legújabban elérhető marketing eszközöket, bevet minden tőle telhetőt. A remarketing is talán valahonnan innen, ebből gyökerezhet, hiszen azokat az embereket célozhatjuk meg vele, akik már vagy jártak az honlapunkon, böngésztek a webáruházunkban, tehát az alap érdeklődésük megvan a termékeink, vagy szolgáltatásaink iránt, csak még kell nekik egy kis löket, például néhány reklám, ami meggyőzi őket arról, hogy kosárba helyezze a kiszemelt terméket, vagy termékeket és meg is vásárolja azt.

This entry was posted in Szolgáltatás. Bookmark the permalink.