Az online marketing ügynökség is mindig azt tanácsolja ügyfeleinek és partnereinek, hogy ha ez megoldható, és a vállalati kommunikációba is simulékonyan beilleszthető, akkor igyekezzenek minél több személyes hangvételű tartalmat közzé tenni.
A digitális ügynökség úgy véli és a statisztikák is ezt támasztják alá, hogy a felhasználók szeretik a kulisszatitkokat. Szeretnek bepillantást nyerni a színfalak mögé. Szeretik megismerni az embert/ embereket a termékek mögött. Kíváncsiak arra, hogy hogyan és hol készülnek az adott termékek. És bizony szeretik látni azt is, ha néha valami nem úgy sikerül, mint ami a nagy könyvben meg van írva. Egy kisebb, akár egyéni vállalkozás számára ez a digitális ügynökség szerint könnyebben kivitelezhető. De nagy, akár multinacionális vállalkozások esetében sem lehetetlen. Az online marketing ügynökség egyre több hazai vállalkozás számára segít kialakítani egy olyan stratégiát, amelynek szerves elemét képezik ezek a tartalmak. Persze ez nem azt jelenti, hogy holnaptól csak személyes képekkel, videókkal és írásokkal kell elárasztanunk a digitális platformokat. Törekedjünk arra itt is, mint minden más területen, hogy megtaláljuk az ideális egyensúlyt. Tartsunk egy, vagy több próba hónapot, figyeljük a követőink reakcióit és az alapján már könnyebben tudjuk alakítani az ő érdeklődésükhöz igazodva a tartalmainkat.