Azt már megszokhattuk, hogy a két nagy közösségi oldal, a Facebook és az Instagram folyamatosan frissül, azt azonban, hogy éppen melyik vezeti a listát, sok minden befolyásolja. most az online bevásárlásra koncentrálunk.
Manapság talán azt mondhatjuk, hogy a Facebook kezd lemaradni az Instagram mögött, mind frissítések, mind pedig népszerűség szempontjából. Szakértők szerint azonban ebben az a legfőbb probléma, hogy a Facebook még mindig sokkal több pénzt öl a folyamatos népszerűségébe, viszont az Instagram a maga 25 millió üzleti profiljával és a 2 millió folyamatos, aktív hirdetőjével még így is az élen jár.
Az Instagram ráadásul mostanában is egy új frissítéssel rukkolt elő, méghozzá a sztorikon keresztüli vásárlással, írja a HelloBlackFriday e-commerce magazin.
A kereskedők ugyanis már a sztorikba feltöltött fotóikra is linkelhetik a webáruházukat,
ami nagy népszerűségnek örven a felhasználók körében.
Így ugyanis sokkal egyszerűbben és gyorsabban juthatnak el a potenciális vásárlók a webshopba, tehát nagyobb valószínűséggel is fognak pénzt költeni.
A Facebooknak tehát fel van adva a lecke, hogy vajon milyen új és ennél gyorsabb lehetőséggel tud előállni, ami kedvezne a kereskedőknek. Ennek az Instagram újdonságnak ugyanis egyértelműen az is hozadéka, hogy egyre több és több hirdetőjük és üzleti profiljuk lesz – ami persze nagyon is előnyös a vállalatnak.
Elemzésekből egyébként kiderült, hogy a felhasználók sokkal inkább nézik végig a sztorikat, és többet is használják azokat, mint a feedek végigpörgetését, illetve az oda való képfeltöltést.
Tehát minden körülmény azt mutatta, hogy a sztorikon keresztüli vásárlás biztosan jó eredményt fog hozni.
Magyarországon egyelőre még nem elérhető ez a frissítés, de hamarosan globális szinten is bevezeti a vállalat, úgyhogy már nem kell sokat várnunk.